Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Zadowolenie naszych klientów jest priorytetem, dlatego oferujemy pełne wsparcie w wyborze fasonu, rozmiaru, czy koloru czapek. Jeśli jednak zakup w naszym sklepie nie będzie satysfakcjonujący, zapewniamy szybki i bezproblemowy zwrot.

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni od daty odebrania przesyłki na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt wystarczy sporządzić oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość i wysłać go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

POMPOMS Karolina Kanik

ul. Pocztowa 1b/11

43-300 Bielsko-Biała

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.

Faktura do zamówienia wysyłana jest w formie elektronicznie (na wskazany podczas składania zamówienia, adres e mail), dlatego nie ma potrzeby drukowania jej kopii i dołączania do przesyłki. 

Środki zwracamy maksymalnie do 3 dni po odebraniu przesyłki. Aby zminimalizować okres oczekiwania na zwrot środków uprzejmie prosimy o dołączenie, do przesyłki zwrotnej, oświadczenia o odstąpieniu od umowy w formie papierowej, nawet jeśli oświadczenie zostało uprzednio wysłane w formie mailowej. Ułatwia to proces identyfikacji nadawcy w przypadku uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego koperty lub listu przewozowego. 

Reklamacja

W celu złożenia reklamacji, sporządź formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu i przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


POMPOMS Karolina Kanik

ul. Pocztowa 1b/11

43-300 Bielsko-Biała

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl