Zwroty i reklamacje

Zasady zwracania zakupów

Jeśli zamówiony produkt okazał się nietrafiony, możesz go w łatwy sposób zwrócić. Wystarczy, że skorzystasz z naszej strony zwrotu zakupów, dostępnej TUTAJ

 

1. Wybierasz produkty do zwrotu Możesz zwrócić wszystkie produkty lub tylko niektóre z nich, masz na to 14 dni.

2Określasz szczegóły przesyłki: Pakujesz produkty do paczki, wybierasz opcję dostawy i opłacasz przesyłkę zwrotną lub korzystasz z darmowego zwrotu w paczkomacie inpost.

3. Odsyłasz paczkę: Przekazujesz przesyłkę zwrotną kurierowi lub zanosisz ją do  wybranego punktu nadania.

4. Otrzymujesz zwrot pieniędzy: W ciągu 14 dni otrzymujesz zwrot pieniędzy, o czym zostaniesz poinformowany mailowo.

 

 
Prawo odstąpienia od umowy

Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Pamiętaj jednak, że towar nie może posiadać śladów użytkowania. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar. Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów (i taką formę rekomendujemy). Jeśli wolisz, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą elektroniczną na adres shop@pom-poms.pl lub tradycyjną na adres:

Pompoms Karolina Kanik
Pocztowa 1b/11
43-300 Bielsko-Biała

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Zwrot pieniędzy

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie), w terminie 14 dni, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania.
Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie.

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.

 

Zwrot towaru

Zwracane przedmioty należy odesłać lub przekazać do naszego sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później, niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin uznajemy za zachowany, jeżeli rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni.
Koszt odesłania towaru do naszego sklepu ponosi osoba zwracająca.

Zwracane przedmioty należy odesłać na adres:
Pompoms Karolina Kanik
Pocztowa 1b/11
43-300 Bielsko-Biała

 

Zwrot towaru

 

Chcesz odesłać produkt samodzielnie? Wystarczy wypełnić oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (Formularz do pobrania tutaj) i wysłać go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Pompoms Karolina Kanik

Pocztowa 1b/11

43-300 Bielsko-Biała

telefon: +48505986886

W trosce o środowisko, nie wyrzucaj otrzymanych od nas pudełek, zachowaj je do ewentualnego zwrotu! Wszystkie pudełka z Waszych zwrotów trafią do recyklingu.

W przypadku zwrotu towaru prosimy mieć na uwadze, że:

  • Zwracane artykuły powinny znajdować się w stanie niezmienionym.
  • Zgodnie z regulaminem prosimy o zwrot towaru na adres siedziby firmy. Nie odbieramy zwrotów z punktów odbioru.

Zwrot pieniędzy dokonywany jest tą samą metodą płatności, jakiej użyto do zakupu produktu.

Reklamacja

W celu złożenia reklamacji, wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu i przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

 

POMPOMS Karolina Kanik

Pocztowa 1b/11

43-300 Bielsko-Biała

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Formularz do pobrania tutaj.

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl