Zwroty i reklamacje

 Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni od daty odebrania przesyłki na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt wystarczy wypełnić oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość i wysłać go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

POMPOMS Karolina Kanik

Pocztowa 1b/11

43-300 Bielsko-Biała

Formularz do pobrania tutaj

W trosce o środowisko, nie wyrzucaj otrzymanych od nas pudełek, zachowaj je do ewentualnego zwrotu! Wszystkie pudełka z Waszych zwrotów trafią do recyklingu.

Środki zwracamy maksymalnie do 3 dni roboczych po odebraniu przesyłki. 

W przypadku zwrotu towaru prosimy mieć na uwadze, że:

  • Zwracane artykuły powinny znajdować się w takim samym stanie niezmienionym.
  • Zgodnie z regulaminem prosimy o zwrot towaru na adres siedziby firmy. Nie odbieramy zwrotów z paczkomatów i innych punktów odbiorów.

Zwrot pieniędzy dokonywany jest tą samą metodą płatności, jakiej użyto do zakupu produktu. Jeżeli zwrot ma zostać dokonany na inne konto bankowe, prosimy o umieszczenie tej informacji na formularzu zwrotu.

Reklamacja

W celu złożenia reklamacji, wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu i przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

 

POMPOMS Karolina Kanik

Pocztowa 1b/11

43-300 Bielsko-Biała

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Formularz do pobrania tutaj.

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

 

 

 

Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem sklepu internetowego jest Sprzedawca Pompoms Karolina Kanik. Dane są lub mogą być przetwarzane w celach oraz na podstawach wskazanych szczegółowo w polityce prywatności (np. realizacja umowy, marketing bezpośredni). Polityka prywatności zawiera pełną informację na temat przetwarzania danych przez administratora wraz z prawami przysługującymi osobie, której dane dotyczą. Szybki kontakt z administratorem: shop@pom-poms.pl  lub tel.: +48505986886

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl