Zwroty i reklamacje

 Zwrot towaru

 

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni od daty odebrania przesyłki na zwrot towaru.

SKORZYSTAJ Z BEZPŁATNEGO ZWROTU W PACZKOMATACH INPOST:

  • wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (Formularz do pobrania tutaj),
  • zarejestruj swój zwrot na stronie: https://szybkiezwroty.pl/pl/pompoms, 
  • poczekaj na akceptację. Kiedy zwrot będzie można już nadać w paczkomacie otrzymasz powiadomienie w aplikacji/ w wiadomości sms.
  • przygotuj paczkę ze zwrotem – spakuj i zabezpiecz przesyłkę. Jeśli używasz tego samego pudełka (nie wyrzucaj otrzymanych od nas pudełek, zachowaj je do ewentualnego zwrotu! Wszystkie pudełka z Waszych zwrotów trafią do recyklingu), usuń starą etykietę. Nie musisz drukować żadnej nowej etykiety – przy nadaniu użyj wyłącznie kodu zwrotu.
  • Nadaj zwrot w paczkomacie – z przygotowaną paczką udaj się do dowolnego paczkomatu. W czytniku w paczkomacie zeskanuj kod QR z aplikacji lub wybierz opcje nadania paczki na ekranie paczkomatu i wpisz kod zwrotu. Skrytka otworzy się automatycznie! Teraz włóż paczkę do skrytki. Gotowe! Paczka nadana!

 

 

 

Chcesz odesłać produkt samodzielnie? Wystarczy wypełnić oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (Formularz do pobrania tutaj) i wysłać go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Pompoms Karolina Kanik

Pocztowa 1b/11

43-300 Bielsko-Biała

telefon: +48505986886

W trosce o środowisko, nie wyrzucaj otrzymanych od nas pudełek, zachowaj je do ewentualnego zwrotu! Wszystkie pudełka z Waszych zwrotów trafią do recyklingu.

W przypadku zwrotu towaru prosimy mieć na uwadze, że:

  • Zwracane artykuły powinny znajdować się w stanie niezmienionym.
  • Zgodnie z regulaminem prosimy o zwrot towaru na adres siedziby firmy. Nie odbieramy zwrotów z punktów odbioru.

Zwrot pieniędzy dokonywany jest tą samą metodą płatności, jakiej użyto do zakupu produktu.

Reklamacja

W celu złożenia reklamacji, wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu i przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

 

POMPOMS Karolina Kanik

Pocztowa 1b/11

43-300 Bielsko-Biała

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Formularz do pobrania tutaj.

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl