FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


1. Jaki jest status mojego zamówienia? Ile wynosi czas realizacji zamówienia?

Po każdej zmianie statusu Twojego zamówienia otrzymasz powiadomienie na podany przez Ciebie adres mailowy, status zamówienia możesz również sprawdzić w swoim panelu klienta. Po zmianie statusu na "przesyłka wysłana" otrzymasz od nas link do śledzenia swojego zamówienia. Wszystkie zamówienia wysyłamy w 24h.

Uwaga! Czas wysyłki może wydłużyć się do 3 dni roboczych w okresie okresowych promocji i wyprzedaży. 

2. Czy mogę ustalić aby kurier dostarczył do mnie przesyłkę na konkretną godzinę? 

Firmy kurierskie są zewnętrznymi podmiotami, więc mamy ograniczony wpływ na tryb pracy przewoźników. Zachęcamy do kontaktu z kurierem bezpośrednio obsługującym przesyłkę, lub o wybór przesyłki Paczkomatowej, którą można odebrać w dogodnym punkcie odbioru 24/7.


3. Czy mogę dokonywać zmian w swoim zamówieniu? 

Jeżeli zamówienie nie zostało już spakowane, bez problemu możemy dokonać jego modyfikacji. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48505986886.


4. Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienia czekają na opłacenie przez 3 dni robocze, jeżeli w tym czasie wpłata nie zostanie u nas zaksięgowana, system automatycznie anuluje zamówienie. 


5. W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?

Jeżeli zamówienie zostało już przez nas wysłane niestety nie ma już takiej możliwości. W każdym innym przypadku prosimy o kontakt telefoniczny.

 

6. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie? 

Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego. W celu ustalenia szczegółu odbioru prosimy o kontakt telefoniczny.  

 

7. .Nie opłaciłam/em jeszcze swojego zamówienia. Gdzie znajdę link do płatności lub numer konta?

W mailu potwierdzającym zamówienie znajduje się numer konta bankowego do wpłaty. Po zalogowaniu się do panelu klienta możesz również skorzystać z opcji "opłać zamówienie", gdzie system przekieruje Cię bezpośrednio do szybkich płatności Przelewy24.


8. Jakie są dostępne metody płatności i dostawy?

Płatności w naszym sklepie obsługiwane są poprzez system Przelewy24. Akceptujemy przelewy z konta bankowego, a także karty kredytowe VISA, Mastercard, Maestro. W bramce płatności możesz skorzystać również z oferty PayPo, dzięki której uzyskasz odroczenie swojej płatności do 30 dni bez dodatkowych kosztów. Na terenie Polski dostawy realizowane są poprzez firmę kurierską DPD Polska, Inpost, Paczkomaty Inpost 24/7.

9. Moja przesyłka została uszkodzona. Co mam zrobić?

Jeżeli zauważyłaś, że przesyłka mogła zostać uszkodzona podczas transportu sporządź z kurierem Protokół Zniszczenia paczki i oddaj ją kurierowi. Jeżeli zauważysz że przesyłka dostarczona do Paczkomatu została uszkodzona zaznacz w systemie informację o uszkodzeniu paczki i pozostaw ją w Paczkomacie.

 

10. Czy realizujecie przesyłki zagraniczne?

Tak, realizujemy zamówienia w Europie za pośrednictwem DPD, cennik dla poszczególnych miejsc wysyłki, dostępny w zakładce Czas i Koszty dostawy.

 

11 . Czy będzie ponownie dostępny dany model ?

Zachęcamy do skorzystania z opcji "Powiadom o dostępności" przy produkcie, kiedy uzupełnimy stanu magazynowe, otrzymasz automatyczny email z informacją o ponownej dostępności.



12. Co zrobić aby zwrócić zakupiony towar?

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni od daty odebrania przesyłki na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt wystarczy wypełnić oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość i wysłać go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

POMPOMS Karolina Kanik

ul. Pocztowa 1b/11

43-300 Bielsko-Biała

Formularz do pobrania tutaj

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.

Środki zwracamy maksymalnie do 3 dni roboczych po odebraniu przesyłki. Aby zminimalizować okres oczekiwania na zwrot środków uprzejmie prosimy o dołączenie, do przesyłki zwrotnej, oświadczenia o odstąpieniu od umowy w formie papierowej, nawet jeśli oświadczenie zostało uprzednio wysłane w formie elektronicznej. Ułatwia to proces identyfikacji nadawcy w przypadku uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego koperty lub listu przewozowego. 

W przypadku zwrotu towaru prosimy mieć na uwadze, że:

  • Zwracane artykuły muszą znajdować się w takim samym stanie, w jakim zostały otrzymane.
  • Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy stan zwracanych artykułów, zanim zrealizujemy zwrot pieniędzy. Przypominamy, że w przypadku zwrotów  nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem, lub dostarczonych do paczkomatu lub punktu odbioru.

Zwrot pieniędzy dokonywany jest tą samą metodą płatności, jakiej użyto do zakupu produktu.



13. Czy mogę dokonać wymiany?

Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnego zamówienia. 

14. Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła i kiedy otrzymam zwrot środków? 

Aby dowiedzieć się czy paczka dotarła do naszego sklepu, sprawdź numer nadania i skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę. Po odebraniu przez nas paczki środki oddajemy w maksymalnie 3 dni robocze, zwrot dokonywany jest tą samą metodą płatności, jakiej użyto do zakupu produktów.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl